Atrakcje

Bestsellery

Rejestracja

Kto może u nas kupować?

Asortyment produktów i korzystanie z e-sklepu Normfest koncentruje się wyłącznie na obszarach B2B, tj. firmach zajmujących się naprawą, konserwacją i opieką nad pojazdami. Obejmuje to na przykład dealerów kontraktowych, niezależne warsztaty samochodowe, specjalistyczne firmy zajmujące się lakiernictwem samochodowym, blacharstwem, elektryką samochodową, warsztaty oponiarskie, firmy spedycyjne i instytucje publiczne, takie jak straż pożarna, wojsko, administracja i utrzymanie autostrad itp.

 

Dlaczego muszę się zarejestrować?

Nie ma znaczenia, czy jesteś już klientem Normfest, czy jesteś dla nas zupełnie nowy: Składanie zamówień online nie jest niestety możliwe bez wcześniejszej rejestracji. Aby móc wygodnie robić zakupy w naszym sklepie internetowym, chcielibyśmy najpierw poprosić Cię o jednorazową rejestrację danych Twojej firmy. Za pomocą tych danych utworzymy Twoje osobiste konto klienta. Po jego aktywacji wyślemy wiadomość e-mail z osobistym, automatycznie wygenerowanym hasłem (aktywacja konta klienta może potrwać do 24 godzin). Następnie można się zalogować i korzystać z całego sklepu internetowego.

 

Jak mogę się zarejestrować?

W górnej części strony głównej naszego sklepu internetowego znajduje się punkt „Zaloguj” z opcją „Zarejestruj się”. Po jego kliknięciu otworzy się formularz rejestracyjny. Wypełnij go tak dokładnie, jak to możliwe. Wymagane pola są oznaczone gwiazdką (*). Po wypełnieniu wszystkich pól kliknij ikonę „Dalej”. Następnie będziesz mieć możliwość dwukrotnego sprawdzenia poprawności danych. Aby przesłać dane, kliknij „Prześlij”.

 

KONTO KLIENTA

Dlaczego warto mieć konto klienta?

Po wprowadzeniu danych Twojej firmy utworzymy dla Ciebie osobiste konto klienta (aktywacja konta klienta może potrwać do 24 godzin). Ma to dla Ciebie tę zaletę, że nie musisz ponownie wprowadzać swoich podstawowych danych za każdym razem, gdy składasz zamówienie. Aby aktywować konto klienta, wystarczy zalogować się przy użyciu adresu e-mail i hasła.

Dane firmowe konta klienta można zmienić online w dowolnym momencie. Wystarczy się zalogować i kliknąć ikonę „Zmień dane użytkownika” w sekcji „Konto”. Następnie możesz zaktualizować swoje dane tutaj.

 

Funkcje konta klienta

W sekcji „Konto” na koncie klienta znajdują się następujące funkcje:

  • Zmień dane użytkownika

Tutaj możesz zmienić swój adres, adres e-mail lub hasło.

  •  Zarządzanie adresami dostawy:

Tutaj można tworzyć i edytować różne adresy dostawy. Podczas procesu tworzenia zamówienia można wybrać odpowiedni adres dostawy.

  •  Dotychczas zamówione produkty:

Tutaj znajdziesz przegląd wszystkich produktów, które zamówiłeś w sklepie internetowym Normfest. Możesz dodać je do aktualnego koszyka i złożyć zamówienie z tego miejsca.

  •  Dotychczas wysłane zamówienia:

W tym miejscu znajduje się przegląd wszystkich zamówień złożonych w sklepie internetowym Normfest. Z tego miejsca można dodać produkty do koszyka lub całą zawartość koszyka do bieżącego koszyka i złożyć zamówienie.

  •  Zapisane koszyki:

Tutaj znajdziesz przegląd wszystkich zapisanych koszyków, które utworzyłeś w sklepie internetowym Normfest. Z tego miejsca można dodać produkty do koszyka lub całą zawartość koszyka do bieżącego koszyka i złożyć zamówienie.

  •  Przegląd promocji lojalnościowych:

W tym miejscu można uzyskać przegląd całej historii w bieżącej promocji lojalnościowej oraz przegląd zebranych i zrealizowanych monet lojalnościowych. Tutaj zawsze możesz zobaczyć aktualne saldo swojego konta monet.

  •  Przeglądy produktów nieposiadających recenzji:

Tutaj znajdziesz przegląd wszystkich produktów zakupionych w sklepie internetowym Normfest, które nie zostały jeszcze ocenione. Ponieważ Twoja opinia jest dla nas ważna, z przyjemnością otrzymamy każdą recenzję produktu. W ten sposób możesz podzielić się swoimi doświadczeniami z innymi klientami i ulepszyć swoje zakupy. W końcu Ty również korzystasz z recenzji produktów innych osób.

Najczęstsze pytania:

Mój login do sklepu internetowego nie działa. Co teraz?

Aby zalogować się do sklepu internetowego Normfest, należy wprowadzić nazwę użytkownika i hasło. Wprowadzając te dane, pamiętaj, aby pisać dużymi i małymi literami. Jeśli zapomniałeś hasła, możesz poprosić o nie w sekcji logowania, w sekcji „Zapomniane hasło”.

Jak mogę zmienić swoje dane?

W sekcji „Konto” znajduje się pozycja „Zmień dane użytkownika”. Tutaj możesz zmienić swój adres i hasło. Zmiany będą obowiązywać przy następnym logowaniu.

Zapomniane hasło - co teraz?

W sekcji logowania znajduje się punkt „Zapomniane hasło”. Tutaj możesz wpisać swój adres e-mail w pustym polu i wysłać. Twoje hasło zostanie natychmiast wysłane na ten adres.

Czy mogę samodzielnie zmienić hasło?

Jeśli chcesz, możesz ręcznie zmienić wysłane przez nas hasło w sekcji „Konto” w sekcji „Zmień dane użytkownika”.