Specyfikacja techniczna
- Demontaż skręcanego łożyska koła bez uprzedniego demontażu wału napędowego
- Demontaż skręcanych podzespołów łożysk kół (z 3 albo 4 sworzniami) na przedniej i tylnej osi, przy zdemontowanej piaście koła
Tylko w połączeniu z V3731 i V3732 - Możliwość stosowania bezpośrednio na pojeździe
- Maksymalna obciążalność: 18 ton
- Na przykład do pojazdów AUDI A4 rok prod. 2007 → 2016 ∙ A5 rok prod. 2007 → 2017 ∙ A6 rok prod. 2011 → ∙ A7 rok prod. 2010 → ∙ A8 rok prod. 2010 → ∙ Q5 rok prod. 2008 →
Demontaż piasty koła
- Przy skręcanych, dzielonych łożyskach kół piasta i łożysko są traktowane jako dwa osobne elementy. Różnica pod względem standardowych łożysk kół polega na tym, że zespół łożyska koła jest dodatkowo przykręcony do zwrotnicy. Ponieważ piasta po wyciśnięciu — w przeciwieństwie do kompaktowych łożysk kół — jest ponownie montowana z nowym łożyskiem, podzespoły muszą zostać rozdzielone w dwóch etapach
Krok po kroku — bardzo łatwy demontaż — dzielone, skręcane łożyska kół
- W celu fachowego oddzielenia piasty koła od łożyska należy za pomocą gwintowanych śrub zamocować ściągacz piast na piaście. Następnie nałożyć na ściągacz trawersę z pasującymi elementami naciskowymi i oprzeć ją na zwrotnicy. Elementy naciskowe muszą być wyśrodkowane na trawersie
- Wrzeciono jest prowadzone przez trawersę i ściągacz do piast kół, a piasta zostaje zdemontowana, odsłaniając łożysko koła. Połączenia śrubowe łożyska pozostają dokręcone
- Następnie można odkręcić połączenia śrubowe między łożyskiem koła i zwrotnicą. Te śruby są wykorzystane do zamocowania ściągacza do łożysk kół
- Teraz przy użyciu odpowiednich elementów naciskowych i za pomocą cylindra hydraulicznego oddzielane jest łożysko koła od zwrotnicy
| Producent | Vigor |
|---|---|
| Producent Nr art. | V5903N |
| EAN | 4047728075237 |