Krótki opis
VIGOR Antriebswellen-Auspressvorrichtung, 4- und 5-Loch V2849 ∙ Anzahl Werkzeuge: 2
Specyfikacja techniczna
- §1
- 4-otworowe: 92 – 120 mm
- 5-otworowe: 98 – 131 mm
- §1
- 4-otworowy: 75 mm
- 5-otworowy: 80 mm
- §1
- Skręcanie piasty ze śrubami kół pojazdu
- Wyciskanie wału napędowego za pomocą cylindra hydraulicznego 18-tonowego lub 22-tonowego. (Montaż korpusu udarowego umożliwia dodatkowe zwiększenie siły przez zastosowanie młotka)
- Ściąganie piasty koła za pomocą ściągacza odrzutowego V2922 i adaptera V2872
Budowa wału napędowego
- Zadaniem wału napędowego jest przekazywanie na koła poprzez łożyska kół momentu obrotowego dostarczanego przez silnik i skrzynię biegów. Proces ten musi przebiegać równomiernie i bez wahań obrotów. Wał napędowy można rozpoznać po osłonach mieszkowych na obu jego końcach. Jedna prowadzi do środka koła, druga do wyjścia mechanizmu różnicowego
Koniec z tym:
Przyczyny uszkodzeń i konieczność demontażu
- Zużycie wynikające z czasu użytkowania, które można rozpoznać po trzaskach podczas jazdy na zakrętach. Uszkodzone manszety osi powodują, że woda i zanieczyszczenia niszczą przegub
- Niepoprawny montaż
- Dodatkowe prace wykonywane przy większej naprawie, przy naprawach sprzęgła lub przekładni
- W pojazdach z napędem na przednią oś „szybki start” przy skręconym kole kierownicy prowadzi do uszkodzeń wału napędowego
- Łatwiejszy i szybszy demontaż skorodowanych wałów napędowych
- Łatwiejszy i szybszy demontaż zapieczonych wałów napędowych
- Korozja spowodowana solą wymaga użycia większej siły przy demontażu
Producent Nr art. | V2849 |
---|---|
EAN | 4047728028493 |