VIGOR Ściągacz do piast kół ∙ V5027 ∙ 3‑częściowy ∙ Liczba narzędzi: 3

Opinie klientów (0)

Nr artykułu: 8100-050-272

Informację o cenie otrzymasz po zalogowaniu

Krótki opis

VIGOR Radnaben-Abzieher V5027 ∙ Anzahl Werkzeuge: 3

Specyfikacja techniczna

  • §1
  • OPEL Insignia rok prod. 2010 →
  • SAAB 9-5 rok prod. 2010 →
  • CITROËN C1 rok prod. 2006 → Jumpy rok prod. 2016 → ∙ SpaceTourer rok prod. 2016 →
  • PEUGEOT 108 rok prod. 2015 → Expert rok prod. 2016 → ∙ Traveller
  • TOYOTA Aygo rok prod. 2006 → ∙ ProAce (Verso)

Demontaż piasty koła

  • Przy skręcanych, dzielonych łożyskach kół piasta i łożysko są traktowane jako dwa osobne elementy. Różnica pod względem standardowych łożysk kół polega na tym, że zespół łożyska koła jest dodatkowo przykręcony do zwrotnicy. Ponieważ piasta po wyciśnięciu — w przeciwieństwie do kompaktowych łożysk kół — jest ponownie montowana z nowym łożyskiem, podzespoły muszą zostać rozdzielone w dwóch etapach

Krok po kroku — bardzo łatwy demontaż — dzielone, skręcane łożyska kół

  1. W celu fachowego oddzielenia piasty koła od łożyska należy za pomocą gwintowanych śrub zamocować ściągacz piast na piaście. Następnie nałożyć na ściągacz trawersę z pasującymi elementami naciskowymi i oprzeć ją na zwrotnicy. Elementy naciskowe muszą być wyśrodkowane na trawersie
  2. Wrzeciono jest prowadzone przez trawersę i ściągacz do piast kół, a piasta zostaje zdemontowana, odsłaniając łożysko koła. Połączenia śrubowe łożyska pozostają dokręcone
  3. Następnie można odkręcić połączenia śrubowe między łożyskiem koła i zwrotnicą. Te śruby są wykorzystane do zamocowania ściągacza do łożysk kół
  4. Teraz przy użyciu odpowiednich elementów naciskowych i za pomocą cylindra hydraulicznego oddzielane jest łożysko koła od zwrotnicy

Producent Nr art.V5027
EAN4047728050272

Oceny klientów

5 gwiazdek
0
4 gwiazdki
0
3 gwiazdki
0
2 gwiazdki
0
1 gwiazdka
0

Akcesoria