Krótki opis
VIGOR Radnaben-Abzieher V5027 ∙ Anzahl Werkzeuge: 3
Specyfikacja techniczna
- §1
- OPEL Insignia rok prod. 2010 →
- SAAB 9-5 rok prod. 2010 →
- CITROËN C1 rok prod. 2006 → Jumpy rok prod. 2016 → ∙ SpaceTourer rok prod. 2016 →
- PEUGEOT 108 rok prod. 2015 → Expert rok prod. 2016 → ∙ Traveller
- TOYOTA Aygo rok prod. 2006 → ∙ ProAce (Verso)
Demontaż piasty koła
- Przy skręcanych, dzielonych łożyskach kół piasta i łożysko są traktowane jako dwa osobne elementy. Różnica pod względem standardowych łożysk kół polega na tym, że zespół łożyska koła jest dodatkowo przykręcony do zwrotnicy. Ponieważ piasta po wyciśnięciu — w przeciwieństwie do kompaktowych łożysk kół — jest ponownie montowana z nowym łożyskiem, podzespoły muszą zostać rozdzielone w dwóch etapach
Krok po kroku — bardzo łatwy demontaż — dzielone, skręcane łożyska kół
- W celu fachowego oddzielenia piasty koła od łożyska należy za pomocą gwintowanych śrub zamocować ściągacz piast na piaście. Następnie nałożyć na ściągacz trawersę z pasującymi elementami naciskowymi i oprzeć ją na zwrotnicy. Elementy naciskowe muszą być wyśrodkowane na trawersie
- Wrzeciono jest prowadzone przez trawersę i ściągacz do piast kół, a piasta zostaje zdemontowana, odsłaniając łożysko koła. Połączenia śrubowe łożyska pozostają dokręcone
- Następnie można odkręcić połączenia śrubowe między łożyskiem koła i zwrotnicą. Te śruby są wykorzystane do zamocowania ściągacza do łożysk kół
- Teraz przy użyciu odpowiednich elementów naciskowych i za pomocą cylindra hydraulicznego oddzielane jest łożysko koła od zwrotnicy
Producent Nr art. | V5027 |
---|---|
EAN | 4047728050272 |