VIGOR Zestaw do demontażu ∙ uniwersalny ∙ do skręcanych zespołów łożyska koła ∙ V3731 ∙ 7‑częściowy ∙ Liczba narzędzi: 7

Opinie klientów (0)

Nr artykułu: 8100-037-310

Informację o cenie otrzymasz po zalogowaniu

Krótki opis

VIGOR Radlagereinheit, geschraubt, Demontagesatz, universal V3731 ∙ Anzahl Werkzeuge: 7

Specyfikacja techniczna

  • Demontaż skręcanych podzespołów łożysk kół (4 sworznie) na przedniej i tylnej osi
  • Obustronne zastosowanie króćców naciskowych dla zapewnienia łatwego i szybkiego justowania zwrotnic
  • Maksymalna obciążalność: 22 tony
  • Regulacja umożliwia zastosowanie wszystkich aktualnie dostępnych na rynku skręcanych podzespołów łożysk kół z 4 sworzniami
  • Możliwość stosowania bezpośrednio na pojeździe
  • Do modeli: VAGFORDMAZDATOYOTAMITSUBISHIAUDI A4 ∙ A6 ∙ VW Passat ∙ ŠKODA Octavia ∙ SEAT Exeo itd.

Budowa łożysk kół 3. generacji

  • Skręcane łożyska kół 3. generacji stanowią rozwinięcie produktów 1. i 2. generacji. Dzięki optymalizacji te łożyska kół oferują bardziej złożone funkcje. Prace konserwacyjne i naprawy należy wykonywać starannie i przy użyciu specjalistycznych narzędzi
  • Skręcane łożyska 3. generacji są wyposażone w dwa kołnierze. Jeden z kołnierzy pełni funkcję piasty koła, a zadaniem drugiego jest zamocowanie zespołu łożyska na wsporniku osi. Łożysko koła jest kompaktową oraz efektywnie skonstruowaną jednostką i jest niepodzielne
  • W szczególności w przypadku zwrotnic aluminiowych podzespół łożyska i zwrotnica mogą silnie korodować. Bez odpowiednich narzędzi zwrotnica może podczas demontażu ulegać uszkodzeniom
  • Rozróżnia się skręcane łożyska kół z trzema i czterema sworzniami

Krok po kroku — dzielone, skręcane łożyska kół

  1. Przy łożyskach kół 3. generacji niezbędne są specjalne elementy naciskowe, które są precyzyjnie dopasowane do kształtu łożyska. Bez właściwego dopasowania elementów naciskowych nie jest możliwe przeniesienie siły, ponieważ powierzchnia przyłożenia jest za mała
  2. Przed przystąpieniem do wypychania należy usunąć połączenia śrubowe z tyłu między jednostką łożyska a zwrotnicą
  3. W następnym kroku elementy naciskowe są ustawiane centralnie przy użyciu trawersy. Należy tutaj pamiętać o jednakowych odstępach między elementami naciskowymi
  4. Następnie można użyć cylindra hydraulicznego lub wrzeciona i przełożyć je przez trawersę i łożysko. Pasujący stożkowy element naciskowy jest nasadzany na cylinder od tyłu i mocowany nakrętką kontrującą. Teraz można wypchnąć łożysko przy użyciu pompy hydraulicznej

Producent Nr art.V3731
EAN4047728037310

Oceny klientów

5 gwiazdek
0
4 gwiazdki
0
3 gwiazdki
0
2 gwiazdki
0
1 gwiazdka
0

Akcesoria