Krótki opis
Jest to zakrętka zaworu, której nie trzeba zdejmować w celu sprawdzenia ciśnienia w oponach lub napełnienia, ale nadal zapewnia doskonałą ochronę. Ta nakrętka zaworu zwrotnego jest „wyłącznie” do samochodów ciężarowych i pojazdów użytkowych (nie do samochodów osobowych i Transporter!) I to absolutna konieczność, jest przykręcana zamiast oryginalnej nasadki zaworu. Gwint na górnym końcu kołpaka zaworu zwrotnego nie jest używany do innych kołpaków zaworowych lub przedłużek zaworów, ale służy jedynie jako przytrzymanie podczas napełniania (chwilowa złączka wtykowa patrz załącznik).
Specyfikacja techniczna
odkręcanie nie jest konieczne do napełniania lub próby ciśnieniowej
niewrażliwy na brud i wodę
zapobiega stratom ciśnienia nawet w przypadku uszkodzenia lub zabrudzenia wkładki zaworowej
pasuje do każdego standardowego zaworu
Zalety odrzutu:
Nakrętka zaworu - ogromna oszczędność czasu i kosztów przy każdej konserwacji (wydatek czasu zmniejsza się o ok. 60-65%)
Nakrętka zaworu zwrotnego nie może zostać zgubiona, ponieważ nie jest konieczne jej odkręcanie podczas napełniania / próby ciśnieniowej
pasuje do każdego standardowego zaworu
Żywotność tak długo, jak sam zawór
wbudowany zawór zwrotny z dwoma uszczelkami wysokotemperaturowymi - zapobiega utracie ciśnienia nawet w przypadku uszkodzenia lub zabrudzenia wkładu zaworu
Pewne trzymanie złączek wtykowych dzięki rowkowanej powierzchni
całkowicie uszczelniona powierzchnia czołowa - niewrażliwa na brud i wodę
Wady standardowych nasadek zaworów:
Wysokie nakłady czasu, a tym samym koszty (przy maksymalnie 18 kołach na kombinację, co oznacza: odkręć kołpak zaworu, sprawdź / dodaj ciśnienie - zakręć kołpak zaworu. .
Zgubione nasadki zaworów - Brud i korozja w zaworze! RYZYKO BEZPIECZEŃSTWA!
EAN | 4034138647802 |
---|